Οι εισηγητές μας

sandra_right_main_image

Η Sandra Pons Carreras γεννήθηκε στην Μινόρκα (Ισπανία) το 1967. Από το 1989-1992 σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Τέχνης "Massana" Βαρκελώνη όπου παρακολούθησε Εικαστικές Τέχνες, Illustration, Design,Multimedia Applications-Video. Παράλληλα, είναι ενεργό μέλος της ένωσης "Sens Espace Europe" στο Montpellier (Γαλλία), για θέματα Περιβάλλοντας, Τέχνης και Χώρου.

Τα τελευταία χρόνια συνδυάζει τα εικαστικά με τις performans. Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές και ατομικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Από το 2001 μέχρι το 2004 σκηνοθέτησε τα ακόλουθα δρώμενα: "Hic et Nunc", "Taboo" και "Περί αγάπης" στο Κέντρο "Τέχνη και Περιβάλλον", Αθήνα.

Από το 2000 μέχρι το 2005, πραγματοποίησε εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά και έγραψε παιδικά θεατρικά έργα.

Από το 2006 διευθύνει το Vivarte Αθήνα όπου διδάσκει ζωγραφική και γλυπτική.

 

 

 

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΝΤΑΝΕΛΗΣ “γνωρίζεται” με την φωτογραφία το 1980 στο τμήμα καλλιτεχνικών σπουδών του ΤΕΙ Αθηνών… μια εποχή όπου η διαδικασία δημιουργίας μιας καλής αναλογικής φωτογραφίας δίδασκε από μόνη της.

Συνέχισε τις σπουδές του στο Παρίσι πάνω στην Αρχιτεκτονική, την Ιστορία της Τέχνης, τον Κινηματογράφο και απέκτησε την Maitriseστο τμήμα εικαστικών τεχνών του UniversiteParisVIII.

Παράλληλα με τις σπουδές του εργάστηκε επαγγελματικά σαν φωτογράφος μόδας στο πρακτορείο JETPHOTO.

Το 1989 γύρισε στην Ελλάδα όπου δίδαξε σε σχολές τέχνης, (ART & MODEL – ARTSBS– ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ARTCLUB - VIVARTE). Μέλος του εικαστικού επιμελητηρίου έχει συμμετάσχει σε εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η αγάπη του για την φωτογραφία αλλά και η εξοικείωσή του με τα εικαστικά τον υποχρέωσαν σε μία νέα μέθοδο διδασκαλίας για την δημιουργία έργων τέχνης. Πεπεισμένος ότι η δυσκολία στην παραγωγή μιας σπουδαίας εικόνας είναι η ευκολία που παρέχει το ίδιο το μέσο κατασκευής της και ότι η αποτυχία στη δημιουργία μιας καλής φωτογραφίας βρίσκεται στην περιγραφή, επιμελήθηκε μια σειρά προγραμμάτων για αρχάριους αλλά και προχωρημένους βασισμένων στα εικαστικά. Προγράμματα που εστιάζουν όχι μόνο στο τεχνικό ή αισθητικό μέρος αλλά κυρίως στο συμβολικό και σημειολογικό σκέλος της φωτογραφίας.